Senior consultant automatisch rijden - TNO Den Haag

dinsdag 24 juli 2018 128x gelezen

Bedrijf

TNO

Locatie

Den Haag

Uren

40

Functieomschrijving

Wat ga je doen?
Als Senior Consultant Automatisch Rijden ben je een sterk inhoudelijk gedreven professional. Je adviseert over de implentatie en toepassing van technologische en sociale innovaties bij de klantorganisatie, passend bij de bestaande klantbehoefte. Je acteert binnen een bestuurlijk/besluitvormend speelveld en slaat de brug tussen onderzoek en praktijk. Ook werk je vanuit een integrale aanpak, waarbij je mensen en expertises met elkaar verbindt in verrassende combinaties die innovaties daadwerkelijk laten landen in de praktijk en zo leiden tot verhoogde klantwaarde

Verder:

  • Spreek je met klanten (veelal overheden, maar ook industrie) over de vragen die zij hebben op dit gebied en de mogelijkheden die wij hebben om deze vragen te beantwoorden. Daarbij werk je vaak samen met de business developers van TNO.

  • Ben je eerste aanspreekpunt voor tenders op dit gebied (zowel nationaal als internationaal) en schakel je inhoudelijke experts en projectmanagers in om tot projectvoorstellen te komen.

  • Zorg je voor een goede samenwerking met de andere research groepen die op dit gebied actief zijn.

  • Stem je af met de inhoudelijke experts op dit gebied: welke kennis bieden we, welke kennis zouden we moeten ontwikkelen op basis van vragen van klanten en trends in de samenleving.

Profiel kandidaat

Wat vragen wij van jou?

  • Ruime ervaring met projecten op het gebied van Cooperative & Automated Mobility.
  • Affiniteit met verkeers- en vervoeronderzoek in de breedte en kan relaties leggen met andere ontwikkelingen, zoals bijvoorbeeld MaaS.
  • Een (internationaal) netwerk in de mobiliteits- of automotive wereld.
  • Een klantgerichte houding, bent ondernemend en neemt makkelijk het initiatief.
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, minstens in het Nederlands en Engels.
  • Een hoge mate van organisatiesensitiviteit en werkt goed in multidisciplinaire teams.

Aanvullende informatie

Wat mag je van je werkomgeving verwachten?
Binnen de afdeling Sustainable Urban Mobility and Safety van ongeveer 40 medewerkers houden 12 medewerkers zich bezig met vraagstukken op dit gebied. Daarbij ligt de nadruk op het bepalen van de impacts van mobiliteitsconcepten waarin Connected, Cooperative & Automated Vehicles een rol spelen. Daarnaast werken we aan het ontwikkelen van nieuwe, kansrijke concepten voor Connected, Cooperative & Automated Mobility, en de plaats daarvan in het verkeers- en vervoersysteem en concepten als Mobility as a Service. De grote veranderingen die gaande zijn in verkeer en vervoer vragen om een andere manier van kijken naar de vraagstukken die er zijn. Vaak wordt gewerkt in multidisciplinaire teams waarin ook human factors, ICT en automotive kennis ingezet worden.

Contact

Wat kan TNO je bieden?

Werken met plezier betekent voor iedere werknemer iets anders. Daarom bieden wij bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden a-la-carte, waarbij je maandelijks diverse arbeidsvoorwaarden tegen elkaar kunt uitruilen. Door flexibele werktijden (bijvoorbeeld 4x9) en verschillende verlofregelingen kun je zelf een pakket creëren wat optimaal aansluit op jouw wensen.

TNO hecht veel waarde aan zowel jouw persoonlijke- als jouw professionele ontwikkeling. Er zijn vele mogelijkheden om met je ontwikkeling aan de slag te gaan: congressen, opleidingen, workshops, coaching, intervisie, mentoring en functierotatie. Bij TNO heb je de regie van je eigen carrière voor een zeer groot deel in eigen hand.

HOE ZIET HET PROCES ERUIT?

Solliciteren is mogelijk t/m 12 augustus 2018. Deze sollicitatieprocedure kent een tweetal gespreksrondes. Daarna volgt een presentatie. En afrondend bespreken we in een interview de arbeidsvoorwaarden. We streven ernaar dit binnen 4 weken af te ronden.

HEEFT DEZE VACATURE IETS BIJ JE LOS GEMAAKT?

Dan zie ik je sollicitatie graag tegemoet! Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen.


Verkeerskunde is een uitgave van ANWB.
© 2018 verkeerskunde.nl - alle rechten voorbehouden.